COVID-19

COVID-19: richtlijnen omtrent annuleringen

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2020

 

Beste klant,

Vliegen en Parkeren houdt de ontwikkelingen rondom het coronavirus COVID-19 nauwlettend in de gaten om u zo beter van dienst te kunnen zijn. Daarom beschrijven we op deze pagina onze richtlijnen wat betreft het wijzigen of annuleren van uw reservering. Indien u een reservering hebt:

 

Inclusief annuleringsverzekering

U kunt uw reservering annuleren tot het moment van aanvang. U krijgt het volledige orderbedrag vergoed (exclusief de kosten van de annuleringsverzekering).

 

Exclusief annuleringsverzekering

U kunt uw reservering tot 48 uur (zie hiervoor de informatie op uw bevestiging) voor aanvang annuleren. Er wordt 15% van het orderbedrag ingehouden als annuleringskosten.

 

Coronamaatregelen van de parkings

Houd er rekening mee dat diverse parkeeraanbieders coronamaatregelen hanteren. Zorg ervoor dat u een gezichtsmasker bij u heeft en houd rekening met de veiligheidsafstanden en het desinfecteren van uw handen. Tevens kunnen sommige parkings u vragen een corona-vragenformulier in te vullen. Namens ons én de parkings: hartelijk dank voor uw medewerking!

 

Coronavoucher

Hebt u in het verleden geannuleerd en in ruil daarvoor een coronavoucher ontvangen? Deze blijft uiteraard gewoon geldig. Vanaf heden bieden wij bij annuleringen echter geen vouchers meer aan, maar is ons gebruikelijke annuleringsbeleid weer van toepassing. Bekijk voor meer informatie over de vouchers onze pagina met veelgestelde vragen over de Coronavoucher.

Wilt u uw reservering annuleren of heeft u nog vragen? Twijfel dan niet om contact met ons op te nemen via info@vliegenenparkeren.be.

Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel gezondheid en sterkte toe. 

Met vriendelijke groet,
Team Vliegen en Parkeren

terminal illustration
Klantenservice

Hebt u een vraag of problemen met uw reservering?

timo waving
Veilig en zeker