Wij zijn er voor u!

Gebruik ons klantendashboard

Samenwerken

Bekijk de mogelijkheden voor een succesvolle samenwerking met Vliegen en Parkeren - BE

mascot sitting on desk

Neem contact met ons op!

Meer informatie
Versturen

Veelgestelde vragen

Hoe werkt online reserveren?

Super eenvoudig! U selecteert het gewenste vliegveld, voert uw vertrek- en aankomstdatum in en u krijgt meteen alle beschikbare parkeeraanbieders te zien. Deze kunt u met elkaar vergelijken en filteren op diverse opties, vervolgens kunt u direct reserveren.

U vult het reserveringsformulier in en doet de betaling in een veilige omgeving. Na afronding ontvangt u per mail een bevestiging.

Hoelang van tevoren moet of kan ik reserveren?

Een parkeerplaats inclusief shuttleservice reserveren kan tot één uur voor vertrek. Let wel: een valetservice kunt u uiterlijk 24 uur voor aanvang reserveren.

Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen. Wat nu?

Geen paniek! Neem contact met ons op en onze klantenservice zal u een nieuwe bevestiging toesturen. Houd hierbij wel rekening mee dat wij enkel werkzaam zijn op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00. U kunt ook gebruik maken van ons klantendashboard en vanuit hier de reserveringsbevestiging downloaden. Een kleine tip: kijk ook alvast in uw spambox/bij de ongewenste e-mails.

Ik heb nog niet alle gegevens. Kan ik toch een reservering plaatsen?

Dat is geen probleem! U kunt de ontbrekende gegevens altijd later nog aan ons doorgeven via e-mail of u gebruikt ons klantendashboard om uw gegevens aan te vullen of aan te passen. 

Ik kom toch met een andere auto. Mag dat?

Dat is geen probleem! U toont uw reserveringsbevestiging, waarop uw persoonsgegevens vermeld staan. Mocht u ruim vooraf al weten dat u met een andere auto komt, dan kunt u dit door ons in uw reservering laten wijzigen.

Ik wil mijn reservering annuleren. Wat nu?

Mocht u uw reservering willen annuleren, dan kan dit tot 48 uur voor aanvang door gebruik te maken van ons klantendashboard of tijdens kantooruren (ma t/m vr 09:00 - 17:00) door contact met ons op te nemen. We rekenen 15% annuleringskosten, dit betekent dat 85% van het orderbedrag wordt teruggestort op uw rekening. 

 

Corona-voucher

Heeft u in het verleden een corona-voucher gekregen? Deze kunt u via deze pagina verzilveren, gebruik hierbij het 9-cijferige reserveringsnummer van uw geannuleerde boeking. Meer informatie over de corona-voucher vindt u op covid-19 pagina en de pagina omtrent de veelgestelde vragen over de corona-voucher.

 

Let op: u kunt alleen tijdens onze kantooruren annuleren via e-mail. Annuleringsverzoeken na 17:00 uur behandelen wij pas om 09:00 uur op de volgende werkdag. Houd hier rekening mee betreffende bovenstaande annuleringsvoorwaarden. Buiten onze kantooruren kunt u natuurlijk wel gewoon gebruik maken van het klantendashboard, waarbij u altijd kunt annuleren mits dit meer dan 48 uur voor aanvang van het parkeren gebeurt.

Is het parkeren betrouwbaar?

Via Vliegen en Parkeren altijd! We werken enkel samen met betrouwbare aanbieders met veel ervaring. Onze betrouwbaarheid wordt onderstreept door onze klanten. Zij beoordelen Vliegen en Parkeren met ruim een 8,3!

Mocht u toch nog twijfels hebben, dan staat onze klantenservice altijd voor u klaar.

Kan ik mijn reservering nog wijzigen?

Daar helpen wij u graag bij! Dit gaat het eenvoudigst via ons klantendashboard. Hierbij logt u in met uw reserveringsnummer (startend met R) en uw e-mailadres. U kunt uiteraard ook gebruik maken van onze klantenservice. Dit kan per e-mail; mail naar info@vliegenenparkeren.nl en wij helpen u graag verder!

Houd er rekening mee dat het alleen mogelijk is om wijzigingen tot 48 uur voor aanvang van het parkeren via het klantendashboard of via onze klantenservice door te geven. Wanneer u binnen 48 uur voor vertrek nog een wijziging heeft kunt u dit het beste direct aan de parkeeraanbieder doorgeven. Het telefoonnummer vindt u terug op uw reserveringsbevestiging.

 

Moet ik reserveren?

Ja, u maakt een reservering zodat de parkeerplek voor u kan worden vastgehouden. Prijzen kunnen enorm stijgen, naarmate de datum dichterbij komt.

Bovendien is het voor uzelf ook prettig, omdat u dan echt kunt genieten van een onbezorgde vakantie. Een reservering is slechts binnen enkele minuten geplaatst!

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

De meest gangbare betaalmethoden worden aangeboden op Vliegen en Parkeren. Denk hierbij aan iDEAL, PayPal, VISA, Mastercard, Bancontact, SOFORT Banking en Giropay.

Welke tijden moet ik invoeren?

Bij shuttle: de tijd dat u verwacht aan te komen op het parkeerterrein. Houd rekening met een half uur afhandelingstijd op de parkeerplaats. Meestal bent u echter al binnen enkele minuten onderweg.

Bij terugkomst geeft u de tijd in waarop u verwacht klaar te staan. Dit is doorgaans een uur na de landing. Mocht u hier wat van afwijken, is dat geen probleem. De shuttle heeft namelijk een flexibel rijschema.

Bij valet: de tijd dat u verwacht aan te komen op de luchthaven.

Geef voor de terugkomst de tijd in waarop u verwacht klaar te staan. Dit is doorgaans een uur na de landing.

Let op: Controleer alstublieft of u de tijden correct hebt ingevoerd. De parkeeraanbieder verwacht uw komst op basis van de ingevoerde tijden in uw reservering.